Nog een panda – CAS – Mama Elephant

Een kaartje die ik maakte voor mijn man. Hij houdt niet van al die frutsels. 🙂 CAS met stempels en mallen van Mama Elephant. Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart! Feels good to be back! Groetjes, Marjolein
Back again! – Boxcard Marianne Design – Panda

Vandaag nog een Boxcard met de Marianne Design mal en de schattige panda van Eline Pellinkhof. Zag een kaart op internet die ik zo leuk vond in die frisse paarse tinten, dat ik daar een variatie op heb gemaakt. Hieronder nog een close up, zodat je de diepte wat beter kunt zien. Groetjes, Marjolein